Clubul Universitatea Craiova şi-a propus să transforme în spectacol prezentarea echipamentelor echipei pentru sezonul competiţional 2022-2023. Evenimentul va avea loc în centrul oraşului, într-o zonă cu conotaţie specială, chiar în faţa clădirii Universităţii din Bănie, instituţia cu care echipa de fotbal este în parteneriat.
Astfel, sâmbătă, începând cu orele 21:00, suporterii sunt aşteptaţi în centrul oraşului, la Universitate, pentru un spectacol în care vor fi prezentate noile echipamente de joc ale echipei. Pentru al doilea an la rând, alb-albaştrii vor fi îmbrăcaţi de Puma.
ProSport a aflat că invitata specială la evenimentul de sâmbătă, ora 21:00, va fi solista Lora, care va susţine un concert. Pe lângă prezentarea fastuoasă a noilor echipamente, pe fani îi vor aştepta şi alte surprize, promise de clubul din Bănie. Noul model de „home jersey” este tot în dungi verticale albe şi albastre, delimitate însă de linii negre, tricourile având şi câteva inserţii speciale, pe care fanii le vor putea descoperi la lansare sau la achiziţionarea echipamentelor.
„Sâmbătă, 9 iulie, începând cu ora 21:00, ne vedem împreună în fața Universității din Craiova (strada A. I. Cuza) pentru lansarea oficială a tricoului pe care îl vor purta alb-albaștrii în noul sezon” este anunţul oficial al clubului din Bănie.
Gruparea olteană a lansat mai multe campanii înaintea prezentării oficiale a noilor tricouri. Astfel, abonaţii au avut ocazia de a participa la concursuri prin care au putut câştiga tricouri de joc pentru copii, postând poze cu noile abonamente pe pagina oficială de facebook a clubului şi răspunzând la o întrebare din istoria clubului.
De asemenea, clubul Universitatea Craiova a lansat campania Pre-Sale, prin care suporterii Științei şi-au putut comanda online mai devreme tricoul oficial de joc pe care îl vor purta Ivan şi compania în sezonul competițional 2022-2023. Campania Pre-Sale s-a desfășurat în perioada 1-8 iulie. Cei care au participat au fost incluşi la o tombolă, ai cărei câștigători primesc pe viață tricoul oficial de joc al alb-albaștrilor la fiecare lansare, începând cu sezonul 2023-2024.
Mulţi dintre suporteri au ironizat evenimentul care va avea loc în centrul oraşului, nemulţumiţi de campania de achiziţii şi alegerea clubhlui pentru banca tehnică a echipei din Bănie. „Ţara arde şi baba se piaptănă” sau „Avem tricouri, ne mai trebuie şi fotbalişti care să le poarte” sunt câteva dintre mesajele cu care a fost întâmpinată de fani iniţiativa clubului Universitatea Craiova.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER